1. Pentru prestarea serviciilor noastre

Prelucrarea comenzii tale și furnizarea produselor și serviciilor dorite

  • Pentru prelucrarea produselor și serviciilor pe care le-ai achiziționat de la noi, precum și pentru a te ține la curent cu evoluția comenzii tale;
  • Pentru a-ți furniza produsele sau serviciile relevante. Aceasta include alte servicii care nu sunt incluse în contractul cu tine, servicii care utilizează informații despre locația ta, precum și pentru a te contacta cu mesaje privind modificări ale produselor sau serviciilor.

Facturare și relații cu clienții

  • Pentru a te factura pentru utilizarea produselor și serviciilor noastre, sau pentru a-ți retrage suma corespunzătoare din credit;
  • Pentru a te contacta în cazul în care datele de facturare pe care ni le-ai furnizat sunt pe cale să expire sau nu putem încasa plata;
  • Pentru a răspunde la orice întrebări sau preocupări pe care le poți avea în legătură cu rețeaua, produsele sau serviciile noastre.

Mesaje privind serviciile

  • Te vom contacta cu mesaje ale serviciului de relații cu clienții pentru a-ți furniza informații la zi în legătură cu produsele și serviciile noastre, de exemplu, în legătură cu modificările termenilor și condițiilor noastre sau întreruperea unor servicii.

2. Pentru îmbunătățirea serviciilor pe care ți le oferim

Îmbunătățiri și inovații privind produsele și serviciile noastre

  • Colectăm informații anonime, fără elemente de identificare sau agregate(ex: prin sondaje de opinie) în scopul îmbunătățirii serviciilor pe care le oferim tuturor. Niciuna dintre aceste date analitice nu poate duce la identificarea ta.

3. Marketing și individualizarea serviciilor pe care ți le oferim

Marketing

  • În calitate de client al nostru, dacă ți-ai dat consimțământul, te vom ține la curent în general cu privire la noile produse și comenzi, te vom invita să participi la un sondaj de opinie sau te vom informa cu privire la oferte, promoții. Individualizăm aceste mesaje în baza tipurilor de produse și servicii pe care le-ați achiziționat de la noi (de exemplu vă informăm când mai este puțin și vă va expira abonamentul în vederea reînnoirii).
  • Te vom contacta prin poștă, online, telefonic sau prin notificări de tip „push” prin intermediul aplicațiilor noastre.
  • Poți modifica oricând permisiunile tale de marketing și datele pe care le utilizăm pentru individualizarea acestor comunicări în orice moment vizitând formularul de modificare consimțământ .

4. Crearea de profiluri

În unele situații va fi necesar să îți întocmim profilul, în scopuri de marketing.

Marketing

  • Vom realiza o verificare a vechimii clientului, a locaţiei( din Romania sau Străinătate) pentru a comunica informaţiile despre produsele noastre în funcţie de aceste criterii.

Modalitatea în care facem schimb de date cu caracter personal

Dacă este cazul, facem schimb de informații cu caracter personal cu:

  • Firmelor sau societăţilor de curierat (Fan Courier, Poşta Română)
  • Furnizori de servicii şi parteneri ai S.C. ORTODOXPRESS SRL, după cum urmează:
    • Pentru a facilita procesarea cardurilor de plata atunci când plătiţi în cadrul serviciilor furnizate de către noi, folosim procesatorul de plăţi prin card LibraPay, plăţile se realizează direct pe pagina procesatorului, S.C. ORTODOXPRESS SRL furnizează datele tranzacţiei dar nu reţine datele cardului, plata făcându-se exclusiv prin procesator.
    • Furnizorii de servicii de transport Fan Courier, Cargus, Sameday şi Poşta Română cu care împărtăşim informaţiile de contact pentru întocmirea documentelor de transport, în scopul facilitării livrării produselor achiziţionate şi a altor comunicări legate strict de livrare.
    •  Furnizori de servicii de transmitere mesaje pe e-mail. Pentru o buna operativitate o parte din mesajele tip e-mail sunt transmise prin servicii specializate (MailJet), mesajele se transmit doar la solicitarea operatorului pe baza instrucţiunilor, rapoartele sunt păstrate în contul personal al operatorului.
  • Instituţii de aplicare a legii conform legilor naţionale
    • Instituţiilor oficiale de aplicare a legii ca răspuns la o solicitare oficială sau la un proces legal în legătură cu o anchetă penală sau o presupusă sau suspectă activitate ilegală. Vom dezvălui informaţiile pe care le considerăm relevante pentru anchetă sau care ne sunt solicitate explicit, cum ar fi numele, adresa, numărul de telefon, adresa de e-mail, istoricul utilizatorului, adresa IP, reclamaţiile de fraudă, istoricul cumpărărilor.
    • Pentru terţii implicaţi într-o procedură legală, dacă ne furnizează o hotărâre judecătorească.

Managementul fraudelor și aplicarea legii

  • Vom dezvălui informații dacă acest lucru este justificat în scopul de a ne proteja împotriva fraudelor, a ne apăra drepturile sau proprietatea, sau a proteja interesele clienților noștri.
  • De asemenea, este posibil să fie necesar să dezvăluim informațiile tale pentru a ne conforma obligației legale de a răspunde la cererile legale ale autorităților. Datele tale cu caracter personal vor fi comunicate doar atunci când considerăm, cu bună credință, că avem obligația de a face acest lucru în conformitate cu legea și în baza unei evaluări exhaustive a tuturor cerințelor legale.

Fuziuni și achiziții

Dacă suntem supuşi unei fuziuni sau achiziţii cu / de o altă companie, este posibil să împărtăşim informaţii în conformitate cu standardele noastre de confidenţialitate. În cazul în care apare un astfel de eveniment, vom cere ca noua entitate să urmeze acest acord de confidenţialitate cu privire la informaţiile dvs. personale. Dacă intenţionăm să folosim informaţiile dvs. personale în alte scopuri care nu sunt acoperite de acest acord de confidenţialitate, veţi primi o notificare prealabilă cu privire la prelucrarea informaţiilor dvs. personale în noile scopuri.Dacă trecem printr-o procedură de reorganizare sau de vânzare către o altă organizație, vom comunica informațiile tale către acea organizație.

Cât timp păstrăm informaţiile dvs. personale

Păstrăm informaţiile personale  atâta timp cât este necesar pentru a furniza în siguranţă serviciile pe care le-aţi solicitat sau pentru alte scopuri, cum ar fi respectarea obligaţiilor legale, rezolvarea disputelor şi punerea în aplicare a politicilor noastre.
Conform dispoziţiilor legale în vigoare suntem obligaţi să păstrăm informaţiile dvs. relevante o perioada minimă de timp de 3 ani pentru o eventuală investigaţie sau litigiu pentru organele de aplicare a legii.
După ce nu mai este necesar să păstrăm informaţiile dvs. personale, vom dispune ştergerea într-un mod sigur, în conformitate cu politicile noastre de păstrare şi ştergere a datelor.
Vom respecta dreptul dvs. legal de a solicita ştergerea informaţiilor personale din sistemul nostru.

Păstrarea în siguranță a datelor tale cu caracter personal

Vă protejăm informaţiile personale folosind măsuri de securitate tehnice şi administrative pentru a reduce riscurile de pierdere, utilizare incorectă, acces neautorizat, dezvăluire şi modificare.

Ca parte a angajamentului nostru continuu faţă de securitatea datelor, S.C. ORTODOXPRESS SRL va:

  • curăţa, şterge sau distruge datele în format electronic sau pe hârtie, după ce nu mai este nevoie de ele
  • efectua periodic evaluări ale riscurilor pentru toate sistemele informatice
  • inventaria şi gestiona sistemele informatice pe tot parcursul ciclului lor de viaţă
  • instrui personalul în materie securitate a datelor
  • acorda drepturi de acces în funcţie de responsabilităţile de serviciu
  • asigura că furnizorii de servicii terţi au acorduri de securitate şi de confidenţialitate a datelor personale adecvate
  • utiliza soluţii de securitate pentru sistemele informatice pentru a le proteja împotriva atacurilor de tip malware sau virus.

Nu putem accepta responsabilitatea pentru niciun acces neautorizat sau pierdere de date cu caracter personal care nu ține de controlul nostru.

Nu îți vom cere niciodată să ne comunici informațiile tale sigure, personale sau privind contul, printr-un mijloc de comunicare nesolicitat. Răspunzi pentru păstrarea în siguranță a informațiilor personale și privind contul și pentru necomunicarea acestora către alte persoane.

Site-ul nostru web poate conține link-uri la site-urile web ale unor terțe părți. Nu răspundem pentru securitatea și conținutul respectivelor site-uri ale terțelor părți. Prin urmare, asigurați-vă că citiți politica acelei societăți privind protecția datelor și cookie-urile înainte de a utiliza sau de a pune informațiile personale pe site-ul acestora.

Același lucru se aplică în cazul oricăror site-uri sau conținuturi ale terțelor părți la care te conectezi utilizând produsele și serviciile noastre.

Poți alege să dezvălui datele tale în anumite moduri cum ar fi plug-in-urile rețelelor de socializare (inclusiv cele oferite de Google, Facebook, Twitter și Pinterest) sau utilizând servicii ale terțelor părți care îți permit să postezi public analize sau alte informații, iar o terță parte ar putea utiliza informațiile respective.

Plug-in-urile rețelelor de socializare și aplicațiile de socializare sunt operate chiar de rețeaua de socializare și respectă condițiile de utilizare și politicile acelor rețele privind protecția datelor și cookie-urile. Trebuie să te asiguri că ai cunoștință de acestea.